5 Easy Facts About ماگ حرارتی Described

Wiki Article

ماگ حرارتی همان لیوان بزرگ دسته داری است که به وسیله‌‌ی گرمای حاصل از نوشیدنی، طرح روی آن ظاهر می‌‌شود. حال به بررسی نکات مربوط به خرید ماگ حرارتی می‌‌پردازیم:

خرید آن مستلزم دانستن نکاتی است که در این مقاله به بیان آن پرداختیم. امیدواریم که مورد مطالعه‌‌ی شما قرار گرفته باشد.

این حقیقت علمی اساس تغییر رنگ بر اثر گرم شدن است. البته در مورد ماده ای مثل آهن چند هزار درجه تغییر حرارت لازم است تاماده دچار تغییر رنگ شود. اما موادی وجود دارند که در بازه ی دمایی کوچکتری نیز تغییر رنگ می دهند. دو نوع از مواد یعنی مواد بلور مایع (که در ال سی دی استفاده می شود) و نوعی رنگ آلی به نام لوکودای چنین خاصیتی دارند.

به دلیل ویژگی‌های خاص خود برای مصارف مختلفی به کار می‌رود. به‌عنوان مثال:

فنجان معمولا کوچکتر از ماگ، با دسته و عموما به شکل گرد و کروی می باشد. فنجان اغلب روی یک بشقاب کوچک سرو می شود.

پس اگه مثل من که توی کل زندگیم خرید کادویی برای چالشی سخت بوده و هیچ‌وقت نمی‌دونستم برای کادو چی باید بخرم، بهتره که گزینه خرید ماگ حرارتی رو توی کادوهاتون اضافه کنین و بتونین افراد مهم زندگی‌تون رو خوشحال کنین.

نظرات همیشه کمک میکنه ما تجربه بهتری قبل از خرید یک محصول کسب کنیم از همین رو ??????? ????? من اومدم که تجربه م رو بدون هیچ گونه جانب داری با شما به اشتراک بذارم

ماگ، لیوانی است که شکل بزرگی دارد و برای نوشیدن چای، قهوه، شکلات داغ و نوشیدنی های گرم کاربرد دارد و از وسایل پر کاربرد در کافی شاپ ها، منازل و ادارات می باشد.

فروشگاه اینترنتی تکدو با سابقه چند سال فروش آنلاین محصولات خود را با قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برای مشتریان گرد هم آورده.

یه نکته مهم دیگه وقت خرید ماگ حرارتی، چک کردن قابلیت‌هاشه. قابلیت استفاده توی مایکروویو و شستن توی ماشین ظرف‌شویی چیزیه که متاسفانه هیچ‌کی بهش توجه نمی‌کنه.

اگه خیلی ماگ‌تون رو این‌ور و اون‌ور می‌برین، پس بهتره یه گزینه کوچک‌تر بگیرین تا راحت باشین.

ماگ پیرکس بعنوان محصولی محبوب در آشپزخانه و بعنوان هدیه های شخصی بسیار محبوب است. ماگ دوجداره:

جنس عایق حرارتی تراول ماگ ها معمولا از استیل ضد زنگ، پلاستیک عایق یا شیشه دو جداره می باشد. برخی از ماگ ها نیز دارای دسته یا هولدر می باشند که برای جابه جایی یا حمل آسانتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای سفارش طرح دلخواه فقط کافیه روی کلمه چاپ ماگ اختصاصی کلیک کنید.

Report this wiki page